2011. szeptember 20., kedd

Paraszt vagyok számokkal

Nem igazán vagyok büszke magamra, de elmesélem mit tettem pár napja.
Volt egy Milky Planet mini szoknya lila, és hozzá tartozó masni. Kikiáltási áruk 13.000 és 3.500 yen volt. Már az első nap megláttam, mikor kitette az eladó. Ez a szoknya a tavalyi Laforet Milky Planet LP-ben volt benne, ritka szín, és hasznos a mini szoknya fazon.... A szoknyára 15.000 yent, a mansira 4.000 yent raktam. Nyugodtan vártam, igazából tiszta ideg voltam. Az utolsó előtti napon jött egy csillagos vevő. Leütötte a licitemet, sírtam, ríttam, majd kikönyörögtem, hogy rakhassak még rájuk. A férjem már aludt, mikor rátettem. Reggel rossz hír fogadott. 4-5 óra volt hátra, és a kis 'eci csillagos felüllicitált. Gondoltam megfingatom, mert már láttam, ebből nem lesz szoknyám, és este már amúgy is meggyászoltam a szettet. Licitelgetés ide-oda úgy esett, hogy a kis csillagos megnyerte a szoknyát 23.000 yenért, és a masnit 12.500 yenért (!!). Én visszakaptam a pénzem, Ő meg jó drágán vette meg a szettet. Csak összehasonlítás képpen nemrég egy kék szoknya masnival együtt 13.000 yenért kellt el. Hát 'assza meg!!!! Ha kőgazdag vagy csillagos, akkor is 'uzi drágára felnyomtam neked a szettet, remélem örülsz majd neki, és áron alul adod el NEKEM pár hónap múlva!!!!
Tudom gonosz dög vagyok, de legalább őszinte... :3

4 megjegyzés:

  1. Nem egy túl lolitás hozzáállás :PPP De nem értem őt se, hogy annyiért meg minek vette meg?

    VálaszTörlés
  2. Helyes! :D Úgy kell neki.

    23.000 yen, annyiért már vadiúj OP-t is kapok...

    VálaszTörlés