2011. október 26., szerda

11. Egy nap egy lolita életében - fotókkal, vagy anélkül :)

Na, elérkezett ez is. Et leeszt!
 Ahhoz képest hogy szombaton még fél 3kor kuruttyoltak a lányok, egészen korán felkeltünk reggel. Gyors reggeli és készülődés után mentünk neki a falunak.
 Turkálás és szerencsejátékozás után irány a Bányai cukrászda, majd bolt, és utánna hazamentünk ebédelni.
 Elvileg 3-ra, gyakorlatilag fél 5-re lettünk kész, és mivel az idő nem volt túl kellemes, így a legújabb bevásárló központba vitt minket apa parasztpukkasztásra.
 Szép volt, jó volt, vicces volt! A Fantasic Dolly cselendzs negyedik koordinációjával léptem színre, egész jól sikerült szerintem a négyféle koordis kísérletem... :)
 Találtunk még karácsonyfát is, és ott a kilógó alsószoknyám, annyira igénytelen vagyok, komolyan.
 A lányok ettek, én közben a műszempillámat aplikáltam le. Csak úgy lolitásan!
 Este nagy nehezen nekimentünk a bulinak, aminek egy furcsa alakú szakadás vetett véget. A többit a képzeletetekre bízom!
 Másnap a vonatállomáson ismét eldurrant az agyvizünk, és volt ott minden, sírás, földönfetrengés, és társaik, de szerencsére hazaértünk, és boldogan szürkülünk tovább :D
Köszönöm lányok ezt a szép hétvégét!!! <3

4 megjegyzés:

  1. FURCSA ALAKÚ NYÍLÁS!

    szeretgetés mindenkinek <3 remélem majd máskor is összeugrunk így egy hétvégére, szerintem zseniális volt és nagyon élveztem <3 köszönööööömmmmmmmm <3

    amúgy meg tejföl............ <3

    VálaszTörlés