2011. október 3., hétfő

Arénás csoportos felvonulós sminktervek

Lia mondta múltkor, hogy legyen valami ugyanolyan a divat felvonulásunkban. Nos íme a sminkterveim, és a felhasználandó színek.
Két paint pot-om van. A sötétebb a Nubile (N), a világosabb a Treasure Hunt (TH). A négyes paletta színei balról jobbra, fentről lefelé: Chamomille (C), Angel Flame (AF), Feather Pink (FP), Gravel (G). És mindenkire fixen kerülne Porcelain Pink skinfinish is. A rúzs, a pirosító változhat, így is szerintem meglesz az összhatás.
A felső sor a sweet az alsó a goth bázis. Csak a két bázissal és ezzel a négy színnel gondoltam a munkát, és ezeket variálnánk. Akinek tetszik vagy nem tetszik tessék szólni, és kezdődhet a koordinációk megbeszélése is. Aki nem akar egyensminket szíve joga, aki szeretne, jelentkezzen, mert akkor össze kell szerveznünk.

6 megjegyzés:

  1. Szépek!

    Nekem személy szerint a Feather Pink és a Gravel a kedvencem a palettáról.

    Sztem a fekete az amivel talán mindenki rendelkezik, egy blúz, zokni, stb. erejéig, lehetne az a kapcsolódási pont a koordinációkban.

    VálaszTörlés
  2. Én nem igazán szoktam festeni magam, szóval ha valaki megcsinálja nekem a sminket, onnantól kezdve nem szólok bele hogy milyen legyen :)
    Egyébként én mindenképp a Cherryberryben leszek :)

    VálaszTörlés
  3. Jöttök a divattüntetésre? De király, én is ott leszek, ha minden klappol mori girlben :D

    VálaszTörlés
  4. Hűűű, mikor lesztek hol? :) Tök izgiii!

    VálaszTörlés
  5. Lyona:

    http://www.glamouronline.hu/divathirek/oktober-15-en-glamour-divattuntetes-4951.html

    VálaszTörlés