2011. október 3., hétfő

"...és miért lyukas a fejed?"

Ma elmentünk Tomival ortopédiára, hogy kapjunk egy új időpontot. Kiderült, hogy a doktorbácsi beteg, így mondta a nő, hogy 10-e után jöjjünk, és kérjünk időpontot, mert addig nem tud adni, amíg nem gyógyul meg a doktorbácsi. Sok gyerek volt a rendelőben, nézték a tv-t. Mondtam Tominak hogy üljünk le kicsit az egyik üres asztalhoz mert beírom a naptárba hogy 10-e után jöjjünk újra, mert el fogom felejteni. Pontosan így mondtam:
- Gyere kisfiam üljünk le ide kicsit, hogy Anya leírja a naptárba az időpontot, mert Anyának lyukas a feje!
Erre egy kislány felkiáltva odarohant hozzánk egy másik asztaltól.
- És miért lyukas a fejed?
Nagy szemekket mereszt közben rám. Azt se tudom hova nézzek röhögés közben. Nehezen leküzdöttem, és próbáltam válaszolni.
- Azért mert mindent elfelejtek, és le kell írnom, hogy emlékezzek rá.
Kislány komoly arccal.
- De az én anyukámnak nincs ilyen...
- Mert Ő biztos jól emlékszik! Biztos okos.
Mosolyogtam. Közben kerestem ki lehet az anyukája...
A kislány elégedetten visszaült tv-t nézni. Mi lesz itt ha Tomi is beszélni és kérdezni fog.... :P

1 megjegyzés: