2011. október 27., csütörtök

Szombati koordi

Mindjárt éjfél, és eljutottam odáig, hogy annyira fáj a pocim, hogy átsugároz a fájdalom a gerincembe, és feküdni nem tudok sehogyansem. Ezért vasaltam, és már háromszor fogatmostam, csak hogy csináljak valamit. Közben kitaláltam hogy kivasalom a szombati koordit, és felposztolom, de sajnos ülni sem túl jó, de most  nem zsibbad a kezem (vasalás előtt jó sokáig zsibbadt), így gyorsan írok. Tényleg minden bajom van, már kijárt. :P
 A szoknyát Nekohimétől kértem kölcsön, a kardigánt pedig nem rég turkáltam a Lurdy házban. Próbáltam a Kutushitanyanko-val becsempészni még egy kis cica motívumot, a kiegészítőkkel, ékszerekkel meg egy kis ikres motívumot
 Ott van az én kis Zuzum, akinek elfelejtettem  a nevét, holnap kifúrom a fejét... ^^'
 Minnies motívum is van... ^^v
 Szürke csak finoman...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése