2011. november 25., péntek

San-x újdonságok

Amikor Lianinál olvasom hogy kik és hogyan találtak rám, akkor mindig bemegyek a statisztikámba, hogy megnézzem én is az én adataimat. Nekem nincsenek olyan vicces kereső szavaim, de az országok, ahonnan olvasnak engem annál jobb érzéssel töltenek el.
Első helyen Magyarország áll, a másodikon pedig Finnország. Ilyenkor tökre örülök hogy a sógornőm is olvas, bár nem tudom milyen következtetéseket von le a bejegyzéseimből. <3
Harmadik helyen Románia, a negyediken Oroszország áll. Ők álltalában a román és orosz google-n keresztül találtak rám, gondolom printeket írtak be ilyenek.
Hogy szolgáljak némi kereső szóval itt az év végi San-x szemezgetésem, hogy mi lehetne még JanetStore-on... hm-hm
Yuménak meséltem hétvégén Chocopa-ról, aki egy panda, de ha csokit eszik, akkor csokoládé színű lesz. Van sok Chocopa matricám, azt hiszem mappám is, levélpapír, de szeretnék egy plüssállatot is, mert nagyon cukii.

Aztán itt van kedvencem a Piggy Girl is. Plüssállat must have.

Az októberi Csoki és Kávé témát Rilakkumáéknál folytatták, és bonbonokat csempésznek az életünkbe. Már aki hagyja magát... :)

 Személyes kedvencem a minta készítő. Elképzelem, hogy bemegyek a Costába, ahol kérek egy lattét, majd odanyomom a rilakkumás mintát a baristának, hogy ezt kérem rá. Majd mosolygok. Hm?
Minimál bögre <3
A decemberi téma, és a kedvenc termékem:

Végül készülődés az új évre, a sárkány évére:


Bájdevéj van egy apró, igen apró esély rá, hogy végül San Franciscóba megyünk élni... :P Nagy szerencse, hogy erre csak egy cégnyi esély van. :Đ

1 megjegyzés: