2011. november 18., péntek

Téli SALE

Eladó egy HK sál, és egy BL nyuszis fülmelegítő. Mindkettő kiegészítőt kétszer hordtam, mindkettő ára 500 Ft/db.

Kérem csak olyan jelentkezzen, aki maximum két héten belül VALÓBAN megveszi a tárgyat. A következő nyanpaiak közül ugyanis az egyik nagy nyanpaiat SZEPTEMBER 23. óta tartogattam, míg most (NOVEMBER 17!) csütörtökön kaptam egy levelet, miszerint Anyukája nem engedi el a kedves vevőt, és ezért hát akkor mégsem kell a nyanpaia... felelőtlen emberek kérem ne szívassanak többet. Köszönöm.
És akkor a nyanpaiak: Jobbról balra a képen: Picike maradék csillogó szemű (1500 Ft), Karácsonyi nyanpaia  , Tökös szarvas nyanpaia (2400Ft/db), Nagy nyanpaiak (2600Ft/db).


4 megjegyzés:

  1. Én a BL nyuszis fülmelegítőt szeretném megvenni :) Igazából jövőhéten nekem bármikor jó, Nyugatinál valahol megoldhatjuk az átvételt!

    VálaszTörlés
  2. az egyik nagy nyanpire, a fehér szalagos érdekelne :) csak az a bökkenő, hogy nem tudok felmenni Budapestre, hogy átvegyem, mert vidéki vagyok. postázod is? és ha igen, mennyi lenne a postaköltség?
    esetleg, a barátnőm december 10-én és 17-én Budapesten lesz az Animekarácsony és a Holdfénycon miatt, ő át tudná venni, ha ez így jó.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, véletlenül kitöröltem, nemtudom, hogy hogy cisnáltam mind1 akkor mégegyszer. tényleg bocsánat>.< Szóval Én a Hello Kitty-s sálat megvenném, bár belátom jó későn kapok észbe, de nagyon tetszik^^

    VálaszTörlés