2011. december 14., szerda

Fekete Fantasic Dolly

Eredetileg nem akartam idén megvenni, de egy mbokos rendelés optimalizálása úgy hozta hogy mégis meglicitáltam. Igen, ráment a novemberi pénzecském, de mostanra kiderült, hogy eladom még pár dolgomat, szóval vissza fog jönni az ára ha minden jól alakul.
Minden esetre megjött, itt van, sikerült 3000 yennel olcsóbban megszereznem az eredeti árhoz képest (pont levitte az eladó az árát mielőtt licitáltam), és tökéletesen érintetlen mindegyik darab! A JSK-t soha senki nem próbálta, bolti zsákban, bolti vállfával, blokkal, címkével, egyszóval eszméletlen jó vételnek érzem.
 A hátulján is látszik hogy ezt soha senki nem próbálta.
 A vállpántján masni van, nagyon részletgazdag, imádom.
 Masnik:
Én eredetileg nem szeretem a szürkét. Nagyon nem, viszont ez a ruha egyszerűen fantasztikus, elegáns, gyönyörű.

5 megjegyzés:

  1. Júúúj, ez nagyon szép! *_* De én nagyon szeretem az én replikámat is. :)
    Köszönöm szépen a pingvint, nagyon szeretem, azóta is mindennap hordom. ^^ S a másik nyakláncot is, nagyon szépen megy a sárga Milky OP-hez. :)
    Természetesen a kitűzőket bárkinek adhatod, elvégre a Te ajándékod. :)

    VálaszTörlés
  2. "Ez nem szürke, hanem rózsaszínes!" :D

    VálaszTörlés