2012. január 2., hétfő

Boldog Új Évet és minden

Még nincsen 24 órája hogy (tegnap) megfogadtam, amikor Tomi alszik én is lepihenek. (na, ez most nem megy...) Az elmúlt két hét a folyamatos rosszul létekről, hányingerről, has/mell feszülésről, nyavalygásról, szédülésről szólt. Egyszerűen szuper volt. Ha a férjem nincsen szabadságon, komolyan nem is tudom hogyan vészeltem volna át ezt az időszakot. Tegnap eléggé rettegtem hogy mi lesz velem egyedül, hogy ha hánynom kell az utcán, akkor ki vigyáz Tomira, mihez kezdek stb.
Ma reggel viszont korábban keltem mint az óra csörgött volna, gyorsan elintéztem a folyó ügyeimet, és ittam, hogy hátha attól nem lesz akkora mértékű hányingerem, majd elkezdtük a napot. Mivel az új év üres spájzzal indult nálunk elindultunk a csarnokba, ahol minden 3. árus volt csak nyitva, de találtunk két árust, akiktől be tudtunk mindent szerezni. Mozgólépcsőztünk is, sőt kávét is ittam (!), és a Costában reggeliztünk is. Rendesek voltak, megmosták Tomi szőlőjét. Igen, január 2-án szőlőt vettem Tominak egy "őstermelőtől", olyan mintha késő őszi magyar szőlő lenne, az íze, állaga szuper, de inkább nem feszegettem honnan gyűtt. :D A lényeg hogy finom!
Még a játszótérre is volt energiám, a csirke nyakát viszont elfelejtettem kivenni reggel, így a leves készítés eléggé elhúzódott, így Tomi 1 után került az ágyba. :/
Igazából büszke vagyok magamra, remélem lassan elmúlik a hányós időszak, a hashúzódást megszokom, és remélem a kávét is visszafogadom az életembe.
Remélem a barátaimmal is tudok újból találkozni, és valamikor lolitáskodós állapotban is leszek. Pokoli volt ez az elmúlt két hét, de most már igazán megérdemlek egy kis jobban létet. Szegény Alice-nak ígértem kocka conon egy masnit, amit egyszerűen nem tudtam elkészíteni, de ha tartósan megáll a kézremegésem, és tudok normálisan ülni akkor azonnal nekiállok. Eléggé szégyellem magam. :(
Egy szó mint száz, élek még, csak lassabban. :D

6 megjegyzés:

  1. BÚÉK Nektek~
    És mihamarabbi jobbuéást~~~<3

    VálaszTörlés
  2. Jajj szegény!! :( Semmi baj, nekem ráér! :) Remélem hamar jobban leszel! Jobbulást és Boldog, Szerencsés Új évet!!^^

    VálaszTörlés
  3. BUÉK!
    Köszönöm szépen a karácsonyi ajándékot, iszonyatosan cuki!! A sulis cuccaim felét teliragasztgattam a matricákkal, ahányszor ránézek, mosolygok! :)
    Korilakkumát meg rátettem a kulcstartómra, már többen megcsodálták, mennyire cuki^^ Csak aztán leugrott, úgyhogy azóta a tükör mellett lakik a többi cukisággal együtt :)
    Nem írtam hosszabban az ajándékaidhoz, úgyhogy elmondom most: azért kaptál azt amit, mert ezek elfogyasztósak, és próbáltam olyasmit, amit nem kell dobozolni majd a költözéshez. :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Ne aggódj, hamarosan jön a kivirulós szakasz. <3

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Sütibabát kerestem a neten és téged találtalak:)
    Segítened kell.... Szeretnék... Nem egyet, négyet... Hogy kell ebay-n? Mennyiért vannak? Hol vannak? Segíts kérlek...
    Adok egy email címet, légyszíves oda írj..

    majorosdiana@gmail.com

    előre is köszönöm

    VálaszTörlés