2012. január 23., hétfő

Névnapi ajándékok

Természetesen nem ezek a legértékesebb ajándékok, amiket kaptam. A legértékesebb a barátaim támogatása, a látogatások, és az, hogy pénteken nem egyedül kellett mennem az orvoshoz, és nem egyedül kaptam utána a belgyógyásztól a telefont, és nem egyedül kellett feldolgoznom, hogy én sem vagyok tökéletes. (mondjuk ezt eddig is tudtam :D )
Moon Angel blogján olvastam három olvasóknak szánt kérdést: Mi volt az első sminkcuccotok? Szerintetek mi a legnagyobb sminkbaki? Melyik a kedvenc sminkterméketek és mi az ami mindig nálatok van? 
Az első kérdésre kapásból rosszul válaszoltam. Azután gondolkoztam, és rájöttem hogy az első sminkcuccom valójában anyukámé volt, vagyis Ő nem használta, és én eltulajdonítottam. Egy kis bársony tokban volt egy aranyozott kompakt púder tükörrel, és az illata valami elképesztő volt. Sokáig nem esett le, csak amikor már kezdett valami világképem lenni a márkákról, hogy ez egy Guerlain púder volt, és amin rögtön kiakadtam, hogy az ÉN anyukám hogyan jutott ehhez? (és) Miért nem használta? Valószínű hogy ajándékba kaphatta, azóta azon vagyok hogy megtaláljam a púder maradványait, és kinyomozzam hogy mi volt a neve, és kitől kaphatta. De ez kb lehetetlen küldetés, mert iszonyatosan régen volt.
Ezzel kapcsolatosan kerestem rá a márkára, és rájöttem hogy nekem innen már nagyon régóta tetszik a Météorites kollekció, és névnapom is volt, szóval HALLELUJA. :D
 A golyócskák mellé még egy bázis szérumot is beszereztem, amit mindenki istenít a beauty blogokon (ahol rátaláltam), szóval nagy reményeket fűzök hozzájuk.. vasárnap lolimeet, úgyhogy majd leteszteljük. :D
A golyócskákhoz még szereznem kell egy jó (!) Kabuki ecsetet, aztán mehet a jöhet. :D
Tudom nem tartozik a témához nagyon, de Janet-től (JS) kaptam egy névnapi ajándékot, amin nagyon meglepődtem, és nagyon örülök neki, meg is mutatom nektek! :D
A kérdésekre válaszolva be is fejezem.
A második válaszom az hogy ha az arcot sötétebbre alapozzák mint a nyak és a test többi része. Ilyet én is csináltam, és iszonyat kínos volt. :P
A kedvenc sminktermékem, ami mindig nálam van az a Chanel rúzsom, ezen kívül ott a Kryolan korrektorom, ami nem egy csini darab, de a leghasznosabb, és mindig nálam van (ha nem felejtem el).

1 megjegyzés:

  1. Az első saját sminkcuccomat kb. 12-13 évesen kaptam, Svédországból hozták nagyszüleim, mikor ott jártak látogatóban. Finom pasztellszínű készlet volt, évekig használtam.

    Baki: élénk ciklámen rúzs. Bárkin. Brrr.

    Kedvenc: Rimmel pirosító. A gyors/lusta smink nálam púder, ez meg fekete szemceruza felülre.

    VálaszTörlés