2012. február 23., csütörtök

Hattyú és a haláli szemgolyók

A hattyúk túl nagyok lettek és ugyanarra néznek, egyébként elsőre nem rosszak. A következő a vérprofi fekete hattyú páros lesz.
A szemgolyók csak félig készen. Masnikra fogom őket varrni, de a kis kampókákat elrejtettem a szempillák és a masnik mögé így szerintem még cukibbak lesznek, bár Ibu ma azt mondta hogy nem cukik hanem ijesztőek. Így vagy úgy, de szerintem a lejárt kontaktlencsék legmegfelelőbb felhasználási módja. Nem? :)
Egy kék szemgolyó van, ami full fimo, de az direkt ilyen bucinagy szemgolyó.
Két felső szemgolyó még kikészítésre vár.

5 megjegyzés:

  1. Az a rózsaszín, szempillás szemgolyó olyan cuki *____*

    VálaszTörlés
  2. A szemek nagyon aranyosak, de hol találtál ilyen szemeket? Nem is tudom, mióta keresgélek már, de én nem találtam...

    VálaszTörlés