2012. február 14., kedd

Holy Factory Rajzverseny

Mivel a HSF hivatalosan és nem hivatalosan is kettévált (majdnem mint Barbie és Ken, és Barbie újra szingli lett egy ideig, ami igazából csak ahhoz kellett, hogy kihozzon a cég egy beszélő randevúzós Kent, amivel újra összejöhet Barbie és Ken... :D Bár nem lesz újra HSF többet, de ez a hasonlat később még jelentős lesz. ), és amíg itthon vagyok, addig is szeretném felélni a készleteimet (akár kreatív napok keretein belül is), így megtartottam a Holy Factory nevet. A HSF régi facebook oldalát megörököltem, amit átneveztem Holy Factoryra, és Heszuszt, a kék szárnyú fiú szent kockacukrot is megtartom mint emblémát.
A rajzverseny: -t emiatt hirdetem meg. A Barbies hasonlathoz hasonlóan Heszusz is "szingli" lett. A facebook profilba szeretném betenni képnek, és akkor jöhet bármi ami a közízlés határait nem sérti. Bármilyen technikával. Heszusznak lehet háziállata, lehet új barátja, barátnője, de felköltözhet a Himalája tetejére is örök magányosságot fogadni. Színes képeket kérnék, amiket elküldtök e-mailben is, illetve postai úton/személyesen is.
A nyeremény: Több ékszert fogok készíteni, és bár idáig nem tudtam varrótűt fogni/megtartani, de mostanában jobb a kézügyességem, szóval lesznek varrott masnik, illetve gyurma ékszerek is. A nyertes választ először, utána a többi díjazott helyezésük sorrendje szerint.
Ahova küldjétek a képeket: agnese.farkas@gmail.com
A beküldési határidő: 2012.02.29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése