2012. február 24., péntek

Mára ennyi: Látlak téged!!!



6 megjegyzés:

  1. Ha még lehet, meg szeretném venni a halványkék csíkosat, vagy ha az már nincs, akkor a pirosat (vagy lehet, hogy mindkettőt, az ártól függ :))

    VálaszTörlés
  2. Bocsánat, a sajátommal nem tudok továbbra sem kommentelni, szóval a kék csíkosat megvette Yume, a piros még szabad, és mindegyik 1500 Ft-ba kerül. (Gigi)

    VálaszTörlés
  3. Oké, akkor a pirosat minden szín alatt elviszem :) (És ha még nem kelt el), a rilakkumáson gondolkodhatok egy kicsit? Te mikor érnél rá? (Nekem szerintem a péntek lenne a legjobb :))

    VálaszTörlés
  4. Pénteken délután kreatív délutánt tartunk, szóval bátran gyere gyere!!! Minden szín alatt a tiéd a piros! :) A rilakkumást meg félreteszem péntekig hogy megnézhesd. (Gigi)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! Én kettőig suliban vagyok, utána ráérek. Mikorra és merre kéne mennem? Vigyek valamit? :D

    VálaszTörlés
  6. És egl-sales-en láttam, hogy árulsz egy kék blúzt. Esteleg felpróbálhatnám pénteken? Forintban mennyiért adnád (és payment plan megfelelne neked)?

    VálaszTörlés