2012. február 29., szerda

Rózsaszínű elsők

Eddig se Milk, se Chanel divatcikket nem birtokoltam. Van Chanel sminktermékem, de igazi nagy vágyam egy eredeti Chanel kamélia bross volt (volt gyűrű is, csak utána megtudtam az árát). A Milk gyűrűt pedig még azt hiszem januárban kinéztem, sőt már Párizsban szemezgettem vele, de akkor iszonyatosan drága volt, és szerintem kicsi is lett volna, így nem is kértem ki a vitrinből hogy megnézzem.
A Milk gyűrű annyira nem volt nagy izgalom, fix áras volt, és az elmúlt egy hónapban nem ütötte le senki, szóval szinte biztos voltam benne hogy meglesz.

A Chanel kaméliánál kicsit jobban féltem. Amikor rátaláltam nagyon megdöbbentem, mert jóval olcsóbb volt mint a többi bross, és magasan a legszebb. Mivel jó sok képet tett fel az eladó, gyorsan meggyőződtem róla hogy eredeti, de valószínűleg régebbi darab, ugyanakkor ez nem igazán látszódik rajta (remélem élőben sem). Nagyon izgulok, hiszen ennyire olcsón ennyire szép kamélia brosst szerezni szinte lehetetlennek tűnt számomra. Remélem hogy minden rendben lesz a csomaggal is, és nem lesz semmi gond... hjajaj :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése