2012. március 2., péntek

Mai szemek

Köszönet a segítségért mindenkinek!!!


6 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett a nagy fekete masni a piroson! Jó volt látni, hogy hogy készülnek :D (És még tumblr-ezhettem is közben XD)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Az volna a kérdésem hogy hol veszed az anyagokat és hogy foglalkozol e még gombokkal?
    várom válaszod

    VálaszTörlés
  3. Heló!

    Ugye ez a két gyönyörűség is eladásra van szánva...? Mert ha igen, akkor én itt és most lestoppolom a pirosat - múltkor pont lemaradtam róla. xD (S ugyan a megjegyzés küldőjeként tündét jelez a komment, de pontosítanék, Tadeshi voltam. Vagyok.)

    VálaszTörlés
  4. Sugi: Köszi, jó volt hogy itt voltál és kitartottál! Nem tudok kommentelni, de szuper a bejegyzésed is! :)
    Vera: Az anyagokat itthon veszem, meg a JanetStore-ról (link bal oldalon a boltoknál). Igen, rendelésre, külön kérésre.
    Tadeshi: félretettem neked, a meetre vigyem, vagy eljössz érte hozzánk?
    (elnézést, Gigi vagyok, csak a sajátommal nem tudok kommentelni)

    VálaszTörlés
  5. Gigi: Leköteleznél, ha elhoznád a meetre! ^^ Előre is köszönöm! =D

    VálaszTörlés