2012. március 1., csütörtök

PC Popples Tominak és Beluga chan

Amióta Tomi "pápölsz" rajongó, azóta tudom hogy a névnapjára mit szeretnék neki adni. Ebayen teljesen megdöbbentem, mert iszonyatos árakon kínálják a Popples plüssöket, így meneteltem át az Mbokra. 700 jenért találtam ezt a 21*14 cm-es plüsst, aki a legnagyobb fiú karakter a mesében, P.C. a neve. Elméletileg vadi új, még címke is van rajta. Ráadásul minden költséggel együtt olcsóbb lesz mintha Ebayről vettem volna.
Tomi azt mondta hogy szép.
Belugás dolgot én még nem találtam soha sehol. Ezt a kis tárcát 100 jenért nyertem, ami szerencsére nem vágott földhöz. A kedvenc állataim közé tartozik a beluga, a boto, az orca, és a panda mellett, és most már van végre belugás cukiságom is. Már csak valami boto-t kell beszereznem, de ez kb. lehetetlen. :D Maradnak a youtube-os videók. :D

Az minden esetre 1000% hogy ha én valaha kijutok japánba, ide mindenképpen el kell jutnom: http://www.nagoyaaqua.jp/aqua/othe/engl/English.pdf
Leülök a kedvenceim előtt és ott fogok bőgni, és majd néznek rám bambán hogy ez a hülye gaijin mit csinál... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése