2012. március 18., vasárnap

Sütik a 3. évfordulós lolita meetre

Leírom mielőtt teljesen elfelejtem. Azt hiszem Mercyyvel igazán kitettünk magunkért. Pénteken késő estébe nyúlóan sütöttük a réteslapos csodát, majd szombaton reggel nekiálltunk a csokis muffinoknak és a szendvicseknek.
Az első sütinek nincsen neve, mert lényegében én találtam ki, vagy inkább raktam össze mások receptjeiből. S.J-nak volt egy réteslapos túrós sütireceptje, innen jött az előfagyasztott réteslap alap. A francia könnyű vaníliakrémes-gyümölcsös sütemények pedig a tölteléket ihlették. Összességében egy könnyű tavaszi ízvilágot álmodtam meg, és azt hiszem sikerült. A vaníliakrémbe lime- és citromhéjat tettem extrában, illetve egy egész vanília rudat kapartam bele (nem tettem vaníliás cukrot). Vajat felhevítettünk, kikentük a muffin formákat, majd a tészta leveleket is majdnem egyenként, beleraktuk a formákba kis kosárka alakban, majd bele a krém, rá a felengedett gyümölcs, és be a tepsibe. 180 fok körül sütöttük, kb. 20-25 percig, de erre nem emlékszem, mindig figyeltük hogy áll,  mivel nem volt tuti receptünk.
Mielőtt betettük a sütőbe, még a kilógó kis tésztarészeket jól megkentem vajjal:
 Amikor kivettem a sütőből még rotyogva:
 Amikor kihűlt, akkor tettem a kis papírkosárkákba:
 Másnap reggel a muffinok még nyersen:
 Kisültek:

 Az eredeti Muffin alap recept:
15 dkg vaj (olvasztott)
15 dkg cukor
3 tojás
25 dkg liszt
1 sütőpor
1 dl tej
Mivel péntekről maradt még a négy tojásnak a fehérje, így én két tojást és a maradék fehérjét használtam fel, plusz tettem a kész masszához 4 evőkanál kakaóport (Aztékból származót használtam). Miután belekanalaztuk a kosárkákba, rátettük a bogyókat, és a kiválogatott barna M&M's-eket. Ezt is olyan 180 fokon 18-23 percig sütöttük.
Plusz a bónusz kép a nyunyikról és a dögökről. :) A lányok nálunk készültek, és naggyon csinosak voltak!! :)
Azoknak üzenem akik kedvesen megkérdezték, hogy "Hogy vagytok?" és én jószerével nem válaszoltam csak annyit, hogy azért nem, mert Bogi nem tudom hogy van, én pedig csak nyavalyogni tudtam volna, így inkább nem mondtam semmit, mert ha belefogok, akkor nagyon tudom mondani hogy mi fáj, de ezt nem akarom. Majd ráérek az utolsó trimeszterben. :P

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki a sütik és naggyon csinosak voltatok^^
    Nektek meg jobbulást és kitartást! ^^

    VálaszTörlés
  2. <3 A sütirétes isteni volt, kár hogy csak egyet tudtam megkaparintani... :D

    Nektek meg kitartást~<3
    Majd megyünk boldogítani!!! <3 :3

    VálaszTörlés