2012. március 7., szerda

Tegnapi ihlet félig kész végterméke meg a szokásos masni

A tegnapi lalaloopsy képek videók nagyon jókor jöttek. Ugyanis volt egy baba tervem, amiből az alap test készen volt, csak finomítani kellett a vonalakat, illetve a fej nem volt teljesen a fejemben hogy miként készítem el, de tegnap minden összeállt. (pl. a lábon semmit nem kellett változtatnom, de más érdekes egybeesés is van, nem is értem).  Hajnali egyig dolgoztam, még utána vasaltam és csomagoltam a vaterás vevőm csomagját, szóval jó estém volt. A baba még finomításra, lakkozásra, ragasztó maradványok eltávolítására, festésre vár, de meg kell hogy tudjam hogy tetszik-e nektek!!
 A baba feje, kezei, lába is mozog. A feje konkrétan úgy mozog mint egy normális játékbabának, na erre rohadtul büszke voltam hajnalban. :Đ

 Az asszisztensem éppen beállítja a Holy Factory ékszereket a fotózáshoz...

Nyakláncon és kitűzőként is funkcionál.
Ha feltűzöm olyan mintha csücsülne a pulcsimon, és úgy tekinget. Nekem nagyon jó érzéseim vannak, de szeretném a TI véleményeteket is kérni!!! Köszönöm előre is!!

4 megjegyzés:

  1. Hát ez eszetlenül király lett Gigi! *o*
    Elképesztő, hogy még mozog is! És szép... és úgy egyáltalán!!! *-*

    VálaszTörlés
  2. kyaaaa ez nagyon cukiiii! *o*

    VálaszTörlés
  3. Igazán szakértő asszisztensed van!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók lettek! <3 A kislány arca hihetetlenül édes!! És a haja is olyan sweet!

    VálaszTörlés