2012. április 19., csütörtök

Buru buru shopping

Még középiskolás koromban (az első McD-os fizetésemből) találtam rá egy kínai üzleteben egy SAYOKO márkájú japán pólóra. Kemény 990 Ft-ért, akkor sokat gondolkoztam, hogy megvegyem-e, de végül az egyik kedvenc pólóm lett. Buru buru kiskutyák voltak a pólón, a kis cukikba rögtön beleszerettem, csak később tudtam meg, hogy a buru buru a san-x egy régebbi figurája.
Utoljára 2000-ben volt hivatalos téma hozzá, de más gyártóknál még felbukkan néha:

Mbokon ezeket a kiskutyákat nyertem meg kemény 250 jenért:

3 megjegyzés:

  1. Awwww...

    Gigi, tanácsot szeretnék kérni, te jól értesz a polymer clay-hez. Miből lehetne egy kis figurának habverőt és pumpát csinálni? Megformázhatnám magából az agyagból, de félek, hogy letörne, ha kész, mert kiáll.

    Igen... dalek ékszert akarok csinálni. :D Egészen beléjük vagyok szerelmesedve. Olyan cukik. Képtelenség komolyan venni őket mint gonoszt.

    VálaszTörlés
  2. Elvileg ezüst meg fekete fimo kell hozzá. A pumpa okés, csak rövidebbre (SD) kell formáznod, ugyanakkor sajnos a fémes fimok (pl.) sokkal törékenyebbek, de egy próbát megér. Miután kisütötted, szedd szét, és pillanat ragasztó géllel ragaszd össze újból. A habverőt pedig ne csináld üregesre, inkább barázdásra, és akkor nem lesz törékeny, de még így is lehet cuki.
    A másik lehetőség a dróghajligatás, de fimoval mutatósabbra lehet csinálni szerintem. :)

    VálaszTörlés