2012. április 24., kedd

A nyaklánc ami megvéd

A szívecskés szemes nyakláncot először Nanánál láttam, és azonnal beleszerettem. Ahogyan volt időm, pénzem, kerestem is ebayen egy ezüst szerelékes eladót, aki ezt a nagyon jó minőségű láncot árulta. Maradt még az őskorból szíves kapcsám, és pici ovális szemekkel szereltem össze.
 A medál még kérdéses volt pár percig. Aztán rájöttem, hogy a legféltettebb kincseim egyike a nagymamámtól kapott Mária és Kisjézus fej, amit még nagymamám fiatal korában kapott Rómából. Mivel a nagymamám nyolcvan x éves, így ez egy igazi családi örökség. Volt még szilikon forma készítőm, és 3 medált készítettem.
 A három kiégetett medálból kiválasztottam egyet, piros krétával megpacsmagoltam, kilakkoztam, és pici ovális szerelékkel feltettem a láncra. Igazi védő lánc ez.
Nem hiszek az egyházakban, a bibliában, a vallásban. Amiben hiszek, az az Anyai erő, ami megvéd, és amivel én védem a Tomit, és a Bogit, és amivel sok sok Anya védi gyermekét.

1 megjegyzés:

  1. Szívecske szemes lánc... *,* Hát most én is beleszerelmesedtem teljesen ebbe!

    VálaszTörlés