2012. április 8., vasárnap

PLS HELP 2!

Köszönöm a segítségeket, legalább 6-szor végig olvastam mindet, de végül este arra jutottam hogy a sárga zokni nyert, mert a fehéren az epren volt egy olyan sötét szín, ami sehol máshol nem köszönt vissza. A cipőknél a rózsit vettem fel, mert abban ha bevizesedik a lábam akkor is bőven jó (ez a legszélesebb cipőm).
Mivel még mindig nincs elég vér a fejemben, és továbbra is lelkesen kétségbe vagyok esve minden egyes döntési helyzetnél, így a Mondo conos koordiban is kérem a segítségeteket! Most több képpel tudok szolgálni, és strigulázni fogok, szóval MINDENKI segíthet, aki csak akar... :3 megköszönöm előre is!
 A print közelről:

9 megjegyzés:

  1. szerintem kék zokni és fekete cipő c:

    VálaszTörlés
  2. Én is a kék zokni fekete cipőt mondanám :)

    VálaszTörlés
  3. Én is a kék zokni fekete cipőt mondanám *-*

    VálaszTörlés
  4. Én meg megyek holnap és közelről megnézem és szavazok...:D

    VálaszTörlés
  5. Szintén kék zokni, fekete cipő :)

    VálaszTörlés
  6. Kék zokni kék cipővel,a kiegészítők viszont a feketék legyenek:)

    VálaszTörlés