2012. április 9., hétfő

キャンディ pop

A キャンディ pop, vagyis a candy pop a MILK 2011-es tavasz/nyár kollekciójának az egyik darabja.
Mbokon három is volt belőle, és hosszú gondolkodás (majd két havi pénzem megérkezése) után meglicitáltam a legolcsóbbat. Szerencsére senki nem licitált rá, így nagyon baráti áron nyertem meg. Még nem merem azt állítani hogy az enyém, amíg nem jön meg, de megmutatom miért döntöttem úgy hogy ez legyen a második MILK ruhám.
Elsősorban azért, mert a Milky Planet szoknyám színei találhatóak meg benne,és ugye most a MP szoknya pihen jó ideig a szekrényben, és a sárga, lila és menta kiegészítőimhez nem nagyon van szinte semmim. (vagy ha van is, éppen eladó)
 Másodsorban azért, mert ezeket a ruhákat nyugodt szívvel hordhatom akár moziba is, de egy loli meeten is megállja a helyét. Igaz nem felel meg tökéletesen a szabályoknak, de ez egy MILK, az első igazi lolita márka, és így az old school lolita érzés tökéletesen ott van. :)



 Nekem a sárga tetszik a legjobban:
 Harmad sorban azért, mert ha így néz ki egy 159 cm-es lányon, akkor rajtam pont a mell rész alá fog érni a habos rész, ami elvileg free size: (nem tudni hogy ennek a pántja is gombolható-e, de sejtem hogy igen)
 A haboska alatt pedig pamut van:
 Így felül lélegzik is, és alul meg olyan lenge mint a csuda:
 Fehér meta bugyogót is simán elbírja, aztán lehet kukkolni a terhes vattacukrot:

1 megjegyzés: