2012. május 11., péntek

BB krém review

Nem gondoltam volna tegnap, hogy ma fogom megírni ezt a bejegyzést. Tegnap 9:41 perckor rendeltem a bbkrem.hu-ról, és ma 9 előtt érkezett a csomagom. 23 óra alatt megérkezett, na az se semmi. :)
Sokat gondolkoztam, hogy mit vegyek, mert 20.000 ft fölött a posta ingyenes, de a BB krémek meg nem voltak olyan drágák, így Anyukámnak vettem Anyák napjára utólag egy krémet, és nagyon kíváncsi leszek, mit fog mondani...
Ajándékba kaptam egy Tengeri algás arcmaszkot:

Baviphat Sugar girl Moist Collagen BB krém 2.280 Ft/30 ml, Suiskin őssejt-stimuláló, revitalizáló krém 5.465 Ft/50 ml, The face shop faszenes mitteszer eltávolító tapasz 1.550Ft/7 db, Suiskin AquaQuench Fortifilier hidratáló és bőrnyugtató krém 6.300 Ft/50 ml (ez az anyáé),  Baviphat Purity Girls's Blusher - Pink 2.270 Ft, Baviphat epres méregtelenítő maszk 2.750 Ft/130 g:
 Az epres méregtelenítő maszk Tomi kedvence, már háromszor meg kellett szagolnunk milyen finom az illata:
 Tetszik hogy nincs ezercsillió összetevője:
A tapaszra nagyon kíváncsi leszek, és elvileg elég havonta használnom: (de ha havi kettőt használok úgy is megéri...)
 A pirósítón sokat gondolkoztam, hogy rózsásat vagy a halványabbat vegyem, végül a halványabbat vettem meg: A pufnit komolyan ékszernek is használnám, olyan cuki:
 Remélem ez a gyártási ideje, amúgy felbontás után 12 hónapig jó:
 Nagyon szép:
 A krémek összetevői: (sajnos a suiskin-ben van makadám dió, de a teszt krémjétől se lett bajom, remélem hosszú távon se lesz..)
A krémek kibontva:
 A suiskin (fennt) felbontás után 12 hónapig, a baviphat (lent) 24 hónapig jó:
Összességében nagyon jó állagúak, és én a suiskin teszt krémjét használtam egy napig a héten, és végül is az győzött meg, mert könnyebb, mint az alapozó, de megfelelően fedett egész nap, és délután, amikor pihentem a gyerekkel, a párnámmal sem került összeütközésbe! :)

2 megjegyzés:

  1. Bb krém, ha egyszer elkezded használni, nem lehet leállni vele :) (Egyébként fotózáson is nagyon bevált, meg vagyok vele elégedve, soha többet alapozó! )

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek!Én is BB krém függő lettem, nem is használok már alapozót!A pirosítónak nagyon szép színe van, kíváncsi leszek a színére:)

    VálaszTörlés