2012. május 22., kedd

Bogika hordozói

Jó hosszú sztori, de lényeg a lényegben, hogy a Tomika babakocsija nem jön velünk Angliába. Ez több okból sem praktikus, így a babakocsi témához újból nekikezdtem, teljesen más szempontok lettek a fontosak, de erről majd később. Ami biztos volt, hogy egy olyan hordozót kell vennem, ami a legtöbb babakocsihoz csatlakoztatható, ezt a MaxiCosi Cabriofix hordozó teljesítette is, és ebből kerestem valami szépségeset:
Blossom a neve:
 Vaterán vettem használtan, nagyon remélem hogy jó lesz szép lesz, és még egy ilyen bundazsákot is adnak hozzá:
 Ma fizettem ki, és holnap fel is adja az eladó, szerintem nagyon szép, és különleges. Buttercup-nak egy Blossom jár... :D
Hétvégén a Mamas&Papasban akció volt, ennek keretein belül beszereztük a Lime Jelly nevű kengurut:
Mamas&Papas bolti írásokkal még el vagyok maradva, ott majd ezt is lefotózom élőben.
Egy kis videó a hordozóról:

4 megjegyzés:

  1. Hú, mennyi mindenről le vagyok maradva. O_O

    VálaszTörlés
  2. Nekem Pierre Cardin kengurum van,én azt is nagyon szerettem (illetve még megvan).De ha ló látom ennek jobb a hát kiképzése,mint PC-nek.

    VálaszTörlés
  3. A MaxiCosi jó. Mindig elítélem magamban az olyan szülőket, akik bejönnek a boltunkba, és kisétálnak egy Naniával (azt a szart be kéne tiltani).

    VálaszTörlés
  4. Ibu: Le.
    Ms.Xixin: Nekem a Tominál egy kölcsön BabyBjörnöm volt, ami újonnan kb ugyanennyi mint ez, és ez többet tud. Nekem nagyon fontos a hát védelme, mert a terhességek egyre jobban kikezdik a gerincemet, és nem mindegy hogy hogyan fogok boldogulni két gyerekkel egyedül itthon... vásárlás egyszerű játszóterezés ilyenek... :P
    Assassin Lolita: Nem mindenki engedheti meg magának a MaxiCosi árait, de félnek a használttól is, én is sokat agyaltam ezen, és féltem hogy nem lesz jó állapotban, de ötvensok ezret sem tudtam volna kiadni érte, már ez a 23.000 is megterhelő volt most. Egy kisbabánál rengeteg költség van, és nem tudja mindenből a legjobbat, legdrágábbat megvenni mindenki. :(

    VálaszTörlés