2012. május 26., szombat

Felgyújtom a Babyt mostmár

Mára már lecsillapodtam, de pár napja teljesen kikészültem ezen:
És ezen meg pláne:
Sárgában is tetszik, de mivel ott a Milky Planet, ezért sárga szoknyát nem akarok venni másikat.
A fehér alapú szoknya anyaga is tetszik, de azon sötétkék a masni, amihez nem fogok új cipőt és mindenféle kiegészítőt venni, így a világoskék alapú print maradt, és ha mondjuk halvány lila lenne a masni a szoknyán, az lenne az igazi istencsászárság. :)
Belegondolok, hogy ez a szoknya jó lenne rám rögtön miután szülök annyira szívmelengető... csak nyomassátok fel mbokra japókáim! <3

5 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tecc... :) Igazából mindegyik színben szép.

    És az a zokni hozzá...

    VálaszTörlés
  2. *o*

    Hát ez valami eszetlenül szép! És csillagos és pónis és áááh...<3<3<3

    VálaszTörlés
  3. Láttad, hogy világoskék a masnija a szoknyának, amit kinéztél?

    VálaszTörlés
  4. Meg akarok halni. :3 MIÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRT????? Nagyon szép, nagyon tetszik, de nincsen reája pénzem :((( Mbok imádlak, kérlek adj nekem egy olcsó ké k szoknyát még az év végéig... pls. :3

    VálaszTörlés
  5. nekem egyből kedvenc volt (ilyen szép csillagokat...*.*), főleg a sötétkék, de hát egyáltalán nincs rá pénzem:((

    VálaszTörlés