2012. május 4., péntek

Gothic Lolita Wigs csomagbontás

Amire tegnap óta vártam... helyettesítő postásunk (férfi) táskájába tegnap nem fért bele kis csomagunk, amit nem igazán értettem, és ki is mentem megkérdezni hogy "valóban olyan nagy csomagunk érkezett az USA-ból?". Amikor rájött hogy én vagyok már látszott a szemében hogy elb*szta, és inkább hoznia kellett volna. Az előző otthonunkban Ő a postásunk, és ott is meg volt a szokásom hogy borravalót adok, amiért cserébe a fiúk mindig kihozták a nagyobb csomagokat is. Nem tudom megváltoztatni a rendszert, ezért én is beállok a sorba, és adok. (és akkor nincs az a sz*pás mint ami most volt..). Este 7 után szokás szerint bemegyek AZ épületbe, ahol a csomagon is legalább egy napja pihen. A néni rám néz az ablakból, majd közli hogy a legnagyobb jóindulattal sem tudja nekem kiadni a csomagot, feldolgozás alatt van, jöjjek vissza holnap reggel. (akkor is gyerekkel voltam megjegyzem, reggel is, jó volt, na)
És akkor mutatom a csomagot, ami NEM FÉRT BE:
 Remélem jól láthatóak a méretei, és a súlya is:
 A GLW felhasználó barát árai:
 Bontom:
 Egy zacsiban volt a két paróka:
ZombieYanos parókája a Princess Collection sorozat Aurora nevű parókája (Pink/Blue), az enyém a Curly Bob sorozat ChocoBerry nevű parókája:
 Aurorát becsomagoltam, mivel annak nem volt külön tartója:
 ChocoBerry vakuval:
Hajhálója:
 Vaku nélkül szobában:
 Vakuval:
 Hátul vaku nélkül:
 Oldalról vaku nélkül:
Hiába vöröses fényű a barnája, nagyon tetszik, és remélem nemsokára fel is avathatom :)
Végül mutatok az Auroráról hivatalos képet:
Élőben a kékje élénkebb mint a képen, de nagyon remélem hogy nagyon elégedett lesz vele a tulajdonosa. :)

4 megjegyzés:

  1. uuuh nagyon szép, én is erősen gondolkodom hogy beszerzek egy curly bobot *_*

    VálaszTörlés
  2. Úúúúristen az a curly bob de zseniálisan gyönyörűséges...*o*
    ...most nagyon elgondolkodtam hogy hajat kéne csináltatnom, vagy beszerezni egy raklap csavarót, vagyvagy nemtom... imádnám ha minden nap ilyen cunci göndör hajam lenne...*--*;;;, *bilibe lóg a keze*

    VálaszTörlés
  3. Szépek a parókák nagyon :) A barnát casual-nek hordanád vagy kifejezetten divathoz?

    VálaszTörlés
  4. ibu: én is imádnám ha minden nap göndör lehetne a hajam :Đ de lehet egy hét múlva már látszanának a hajcsavarók nyomai a fejemen XD

    És igen, nagyon szép a színe meg a formája is a parókáknak. Szerintem egyáltalán nem vöröses a barna árnyalata, pont olyan szép csokibarna, mint amit a festékdobozokon is látni ( ÉS AMILYEN AZ EMBER HAJA SOHASEM LESZ!)

    VálaszTörlés