2012. május 3., csütörtök

Harrods csomag (sok kép!)

Nem gondoltam volna akár az év elején, hogy én majd a Harrods istencsászár übersznob plázakirályság fellegvárából fogok rendelni valaha. Aztán úgy hozta a sors, hogy kinőtte a Tomi a body-jait, és nem találtam sehol máshol normális 3 éves méretű body-kat. Rákerestem online, és hova jutottam, aki Magyarországra is szállít? Hát eme nemes helyre. Sajnos a postaköltség igen magas volt, cserébe 5 napon belüli kiszállítást ígértek.  Aminek nem tudtam ellenállni, mivel a Tominak összesen 2 db hosszú ujjú body-ja maradt....
A Jóisten úgy hozta össze, hogy a korábban kinézett (MANDULA MENTES!!) pocakkrém is kapható a boltban, illetve még nyáron szerettem volna Párizsban Aden+Anais termékeket nézni, és most bevállaltam az egyik takarót, ami már a Bogikáé lesz. :) Nagyon jó minőségű takaró, és a pólyáit is meg fogom venni még a nyár elejéig.
Április 24-én érkezett meg az igen nagy doboz:
 Itt még nem is sejtettem mi lehet az a nehéz cucc:
 Itt döbbentem, egy LUXUSDOBOZ a dobozban buborékos fóliával körbetekerve:
 A luxusdobozban a precízen elrendezett cuccok és a levegő zacsik:
Sok, drága levegő: :)
Mágnessel záródik a fekete doboz (naggyon jól hasznosítom itthon):
Megköszönték:
A cuccok:
Bodyk és a kismama krém:
Emily Evans Mother kismama krém: (ha esetleg erre a kifejezésre rákeresne valaha valaki itthon is, AJÁNLOM!!)
 Krémet bontom:
 Üvegben, igazi krémes állag, semmi állományjavító, látszik hogy a nő magának készítette: KÖSZÖNI A POCAKOM!!
 Bogika takarója:
 Hátulról:
 Díjak:
 Minta:
 Takaró, minél többet mosod, annál puhább lesz....:
 A szolgáltatás ugyan drága, de gyors, és ezekre volt szükségem. Vehettem volna drága krémeket itthon is, amikre allergiás vagyok, vagy lókakit sem érnek, meg ugyanennyiért műszálas vacak takarót is, meg járathatnám a Tomit sima pólókban, amikből ki lenne a dereka ha tekereg ide-oda, de nem így tettem, és nagyon örülök ennek, hogy mindezeket megtehettem. Egy élmény volt, köszönöm szépen. :)

2 megjegyzés:

  1. .profi csomagolas, minosegi cuccok. biztos sokat fizettel ertuk, de vegeredmenyben megerte, mert ezeket a termekeket orommel es joerzessel fogod hasznalni :)

    VálaszTörlés
  2. Uramisten, milyen édes a takaró :333

    VálaszTörlés