2012. május 14., hétfő

Holy Factory szemes giccs masni készítése

Most megmutatom nektek lépésről lépésre hogyan készült el a legutolsó Holy Factorys masnim:
 Első lépésként összeszedtem a hozzávalókat:
 Mivel a Sanrio-s anyagok csak 12,5 cm* 12,5 cm szélesek, ezért ahhoz hogy megfelelő méretű legyen a kész masni, egy 4 cm-es anyag csíkot a belső részbe varrok. Ez nem fog látszódni a végén:
 A bevarrt rész levasalva:
 Behajtom a széleket, és megtöltöm a megfelelő formára:
 Ha minden a helyén van, megfelelően pufi a masni, akkor levarrom a széleket, de lazán hagyom:
 Ugyanazzal a cérnával összevarrom:
 A masni formáján itt még lehet finomítani:
 Hátul vezetem ki a cérnát, és itt hagyom amíg kész nem lesz a közepe, hátha kell a cérna még utánna valamire:
Kimérem a szalagot, most 6 cm kellett a dupla réteghez:
 Bedugom a ragasztópisztolyt, amíg felmelegszik, addig megcsinálom a szemet:
 Szempillákat fel:
 Masni:
 Giccs halom:
 Az első ragasztási pont a masni hátulján van:
 Majd az utolsó ragasztás is hátul van: (mivel rózsaszín a ragasztó, nem ügyeltem hogy ne folyjon ki)
 A kész csupasz masni:
 Illesztem a szemet:
 Kicsit kibuggyan:
Három rétegből építem a könnyeket:
 Hátul sem zavar hogy kifolyik, így jobban is tartja, de lehet hogy ha kihűl még szétszedem, és a fémes részt még be pillanat-ragasztózom (mivel a fémet nem fogja olyan jól a meleg ragasztó):
 Jön a csillagok szétválogatása, és a kék masni felvarrása:
 A jobb oldal kész:
 A bal oldal is kész:
 A lelógó cukorkához kétféle szerelék kell:
 Felvarrom a cukorkát is:
Elkészült. :)
<3

6 megjegyzés:

  1. Nagyon édes ez a tutorial! Ügyesen megoldottad a ragasztásos problémát is a színes ragasztóval, így nagyon husi ez a masni^^

    VálaszTörlés
  2. Istentelen jó :D *___*
    És áááh rózsaszín ragasztó *-* Honnan szereztél, janet store? :3

    VálaszTörlés
  3. Azért ez egy nem semmi munkafolyamat :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett! Egyszer majd megpróbálok csinálni egyet :D

    És a szem színe egyszerűen gyönyörű <3

    VálaszTörlés
  5. Mennyi ideig tart egy ilyen?
    Egyebkent gyonyoru a precizitasod. Neked meg a ragaszto es kellemmes kulsovel folyik ki :D elkepeszto :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok a kommenteket! :)
    Sugi: majd ha csinálsz, te is tedd ki a blogodba! :)
    Arii: egy este válogattam ki a kellékeket, és egy délután meg megcsináltam, a lakk több ideig szárad, és a szemet is külön, csoportosan más szemekkel készítem, szóval több nap, de egyszerre nem sok idő.

    VálaszTörlés