2012. május 8., kedd

Miniaturesweet review

Már 2010-ben is vásároltam a Miniaturesweet-től az Etsyn. Akkor más blogba írtam róla review-t, most ide írok. :)
Április 24-én rendeltem meg a csomagot, és május 7-én érkezett meg, ahhoz a mennyiséghez, amit rendeltem már járt nyomkövető is, így mindig tudtam hol jár a csomag. (ÉS! A POSTÁS IS KIHOZTA!)
 Tegnap délután csak gyorsan kiborítottam a cuccokat, és gyorsan lefotóztam, hogy megvan-e minden:
 Új formák vásárlása volt az elsődleges cél, illetve egy régebbi szíves macaron formámat nem találtam meg, azt pótoltam:
 Két cukika, babák szoknyáit fogják díszíteni:
 A rendelésem mellé kaptam 9 fimo rúdat, és egy formát ajándékba:
 Csinálok egy AP forma babát, ahhoz vettem ezeket a pöttyöket, a nagyobbakat másra is használom, nem csak babák szoknyájához: :)
És akkor jöjjenek a számok:
Összesen a csomag postaköltséggel együtt 53,30 dollár volt. 219,35-ös árfolyammal számítva11.691,36 Ft. A formák ára 1.163-1371 Ft, a 15 db masni 1909 Ft, a 10 db csoki és eper ragasztó rúd 955 Ft, a két cuki rúd 329/db, a gyöngy felszedő ceruza 384 Ft, a 60 db (67 db) vegyes nagyobb állatok 977 Ft, a 75 db (85 db) feliratos pöttyök 724 Ft volt. Az árakat nem befolyásolta a mennyiség, csak a nyomkövető szolgáltatást (és az ajándékot). Etsyn külön a termékekre ki van számolva már eredetileg is a postaköltség, és így lehet kevesebbet is rendelni.

1 megjegyzés:

  1. Minden nagyon édes, főleg a nyuszik, meg a szívecskés macaron forma <3

    VálaszTörlés