2012. május 28., hétfő

Pünkösdi hétvége ételei nálunk (tejes pite)

Desszertnek pedig tejes pitét készítettem, aminek az eredeti receptjét ITT találjátok. (erről a blogról már sok finomságot készítettem, és mind jó volt!)
Én mindenből dupláztam most, így a nagy tepsi tejes pitém hozzávalói a következők:
6 tojás
20 dkg házi vaniliás porcukor (ez porcukor, egy csomag sima és egy csomag bourbon vaniliás cukor, és egy fél vainliás rúd keveréke)
csipet só
30 dkg liszt átszitálva
6 dl 3,5%-os tej
4 dl tejszín
sárgabarack darabkák (most csak konzerv volt)
étcsoki darabok
 Habosra keverem a tojásokat a porcukorral, majd átteszem egy tálba:
 Hozzáadom a tejet, tejszínt, lisztet (fokozatosan):
 A pite tálat kivajazom, kilisztezem:
 Beleöntöm a folyékony tésztát:
Beleteszem a darabkákat, majd 180 fokos, előmelegített sütőbe teszem:
Itt negyed órája van bent:

 Itt már mindjárt kész, összesen 60-65 percig sütöttem ezt a vastagabb adagot:
Kész, most pihentetem:
 Kis pihentetés után:
 Jó étvágyat!
Nagyon finom sütemény, tényleg lehet bele tenni bármit, és másnap hűtve is isteni!

2 megjegyzés:

  1. De szép magas lett! Nagyon jól néz ki, én is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Megcsináltam ezt a sütit, nagyon finom lett! Én meggyet tettem bele, most az a sláger itthon!
    Köszi az ötletet! ;)

    Üdv: O

    VálaszTörlés