2012. május 22., kedd

A szobám 1. rész

Hétvégén a nagytakarítás alkalmából volt lehetőségem normális képeket készítenem a kis sarkomról. Ez az én birodalmam első része. Öregségemre el is értem amit szerettem volna, számolgattam, csak nyolc évembe tellett. :) Most persze, hogy eljutottam ide adhatom fel megint, és dobozolhatom, hogy újból kezdjek mindent egy idegen országban, városban, albérletben. Úgy döntöttem megörökítem ezt a személyes kuckómat, és megosztom veletek is.
Az ágy meg vetetlenül, az most nem is lényeg:
 Tükör:
 Sminkek és fülbevalók:
 Asztalka:
 Kincses sarok:
 Papucs, meg még több kincs:
 Kenceficék, első orchideám (most kaptam anyák napjára), kacatok:
 Plüss hegyek:
 Hegy vonulat:
Igen, sznob:
 Ők is azok:
 Sentimentálok:
 Buru buruk:
 Orchidea:
 Chanel sziget:
 Masnik:
 Rilakkuma csapat, Happy go Lucky nyuszi:
 Rilakkuma még, Tokidoki Hello Kitty:
 Szivárvány:
Ott vannak a konpeitok:
 Masnik:
 Mindenféle:
 Kedvencem a kék egérke:
 Asztal megint:
 Az aljára sorban kitettem a kedvenc figuráimat:
Ennyi lett volna. Amennyiben a gardróbomat kitakarítom még szülés előtt, akkor készítek fotókat arról is, de Bogika kuckójáról is mindenféleképpen. Meg majd az új lakásról stb. stb. :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ez a sok minden, tényleg mintha szivárványt hánytak volna egy sarokba! :3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm lányok! :)
    Pálma: Azért remélem rendezettebbmint egy hányás... :)
    Nana: Reméltem hogy valaki majd őt is észreveszi a giccshalmazban. :)

    VálaszTörlés