2012. június 13., szerda

Bogika babakocsija

Egy jó unalmas poszt következik. Viszont ezeket a gondolatokat muszáj lejegyeznem, mivel ezek fontos infók lesznek magamnak a jövőre nézve. Akár. :)
Amikor Tomit vártam, akkor befektettünk egy HAUCK babakocsira. (vicces itt meg is jegyeztem azt az "ufo" babakocsit, amit végül megvettünk a héten...) Az igényeim, elvárásaim mások voltak, így Bogikánál újra kellett értékelnem hogy mire van nekem valójában szükségem. Egy szó mint száz egy APA pótlóra, amivel mind a két gyereket tudom vinni, ugyanakkor könnyen kezelhető, repülőgép, BKV barát, és nincsen hozzá mózes. Röviden ennyi.
Elég gyorsan eljutottam oda, hogy a Maxi Cosi autósülés/hordozó a legjobb választás. Nagyon jók a tesztjei, minden tekintetben a legjobbak között szerepel, és rengetegféle babakocsihoz rögzíthető különböző adapterekkel. Amikor már megvolt a hordozó, akkor már rengeteg babakocsit néztem neten, már nem csak Magyarországon kapható testvér babakocsikat, hanem angolt, németet is, de mindegyikkel volt valami probléma. A Stokke mindig is ott volt a sorban, csak annak az ára rémesen magas, így mindig hátul kullogott. Folyamatosan néztem Vaterán a használt Stokkékat, és licitáltam is egyre, amihez még MaxiCosi adapter is volt, és ahhoz szerettem volna még egy testvérfellépőt. Szerencsémre felüllicitáltak, mert a játszótéren időközben megtudtam, hogy a két régebbi (V1, V2) vázakhoz nem lehet eredetileg csatlakoztatni a testvérfellépőt, csak a legújabb V3-hoz, ami meg igencsak nem olcsó még használtan sem. Folyamatosan kardoskodtam itthon a Stokke mellett, és közben Vaterán minden nap rákerestem a V3-as felhozatalra.
Múlt héten meg is találtam, és sikeresen meg is vettük testvérfellépővel és pohártartóval (világoskék színben fent). Közben várom még az adaptert is, amit szintén sikerült használtan szereznem, de még így is vérzik a bankszámlánk. Sajnos ez tény.
(Az ülés mindkét irányba feltehető a vázra:)

 (Pohártartó:)
 (Testvérfellépő:)

Ugyanakkor amióta megvan Tomika újból rátalált a babkocsizásra, és én a gyors helyváltoztatásra. Tudja hogy a Bogikáé, és amikor Bogika lesz, akkor Ő lemegy a testvérfellépőre, de addig kiélvezzük ezt a gyorsulást. :) Egy kézzel is tudom tolni, sőt, úgy is tudunk menni, hogy én közvetlen a babakocsi mellett megyek, nem kell emelgetnem, magától belemászik, egy szinten van velem, sőt a fájós hátamnak is nagy segítség, akár még járókeretnek is elnevezhetném. Egy csoda, nem véletlenül.
A hátránya annyi, hogy a játszótéren, a gyermekorvosi váróban vagy akár a postán összesúgnak a kisgyerekes szülők, és elég kellemetlen. Volt olyan, hogy egy házaspár elkezdett engem és a babakocsit kibeszélni, ami pár perc után oda vezetett hogy összevesztek, és az Anyuka otthagyta az Apukát a törött babakocsijukkal és a két kisgyerekkel, majd az Apuka megvetőn nézett rám hosszú percekig...
Ez van, én is Stokke tulajdonos lettem, és nagy biztonság érzetem van ettől. Apa már nincs sokáig velünk, de valahogy ettől már nem félek annyira, hiszen itt van nekünk az új "APA". :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki. Gratulálok az új kis "jövevényhez":)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, de a kicsihez majd kicsit később gratulálj, amikor leírtam hogy kint van, és élünk.. :D

    VálaszTörlés