2012. június 27., szerda

Nyári leértékelés shopping

Megint, de remélem utoljára. Illetve Tominak még lehet hogy veszek nyári pizsit szombaton, de aztán hellószia. Nincs is miből, de a héten osztottam szoroztam és azért kiderültek hogy vannak hiányosságok ruhák terén. A Gap ingyenes postázós napját elfelejtettem, így már nem érte meg rendelni onnan, de szerencsémre itthon is elkezdődtek a leértékelések, szóval pótoltam a listát.
 A Benettonban kaptam 2012 F/W katalógust, amikben van pár cuki kép:

 Megkérdeztem hogy lesz-e ilyen sárga kötött macijuk, de sajnos azt a választ kaptam, hogy azok csak dekorációk... :3

 Télen a piros/sötétkék nagy divat lesz a gyerekeknél...
 A Jacadiban megvettem Bogika kórházból hazamenő szettjének alap darabjait:
 Ez pedig az első ruhája a születése után:
 Vagy ez a NEXT lesz, amit nem most vettem, de valószínűleg a szülésznő eldönti melyiket adja rá:
 Tomika is kapott egy békát és egy vagont a vonataihoz:
 Meglátogattam, a Hello Kitty boltot is, ahol egy gyűrűt és egy fülbevalót vettem:
 Szerintem nagyon szépek:
 A hobbi boltban vettem textil keményítőt a HF babák szárnyainak, és ecsetet. Illetve a Bagatellini-ben ebédeltem, ajánlom ezt a kis pékséget, hangulatos, kellemes hely. :)
 A Benettonban is nagy leárazások voltak, bár sokat keresgettem a valóban hiányzó darabokat/méreteket, de mondhatni már nincs hiány. :)
 A Benettonos rugdalózó lábfeje:
 Sárga kötött nyuszikás pléd:
 És akkor jöjjön az év kérdése: MELYIK SZETTBEN MENJEN HAZA BOGIKA A KÓRHÁZBÓL?


 A fenti csíkos kardigánt eredetileg ehhez a rózsaszín kantáros gatyóhoz vettem, és ez nagyobb méret is, de ez a kantáros gatyó volt kb. 4-5 éve az első jacadis vásárlásom, és azóta csak őrizgetem, őrizgetem. De eljött az idő, amikor a kislányomra adhatom. :)
 Ilyen hímzett:
 Az első képen a hátuljával fotóztam, ilyen az eleje:
Kezd összeállni a kórház csomag, csak a kis bőröndöt felejtette a szekrény legtetején a férjem, szóval csak kupacokban állnak, és várják, hogy valaki levegye a bőröndöt, hogy be tudjanak sorakozni.. :D

4 megjegyzés:

  1. Ha jó idő lesz,akkor rövid nacis,ha nem akkor rózsaszín pöttyös:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a legfelső a kedvencem, de elsőre én is a rózsi pöttyösre szavaznék, az sokkal kislányosabb és cukibb. C:

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik aranyos, a kantáros nadrág egyenesen hipercuki :3

    VálaszTörlés
  4. Énis a rózsaszín pöttyösre szavazok :)
    Nem tudom elég magas vagyok-e a bőröndleszedéshez, de ha kéred felállok érted egy székre :Đ

    VálaszTörlés