2012. június 13., szerda

Szombati meet

A szombati meetre mire odaértünk fáradtnak és elnyűttnek éreztem magam, bár már itthon sem volt valami sok energiám. Minden estere valószínűleg az utolsó előtti koordimat látjátok (szülés előtt):
Mercy koordija:

 Szép idő volt.
 Sikerült úgy fotóznom, hogy a hasam ne lógjon bele...
 Mielőtt mentünk volna a Gólembe elmentünk enni a starbucksba, ami jól esett, és adott némi energiát:
Kaptam egy fehér bögrét, aminek a belseje olyan lime zöld volt mint a felsőm:
Amúgy utálom a zöldet, mert a kielégítetlen nő színe, de a menta és a lime kivétel (főleg rózsaszínnel kombinálva). A többi zöld még mindig tiltó listán van. :)
Bár nagyon nyomi voltam, jó volt a meet, és jó volt a lolikat látni újra.

6 megjegyzés:

  1. Nem a lila a kielégítetlenség színe? Nekem ezt mondogatták évekig, amikor menő színnek számított a lila minden árnyalata.

    VálaszTörlés
  2. De, az a lila. :) (amúgy meg ki nem tojja le...) És tökjó, hogy eljöttél azért! :)

    VálaszTörlés
  3. De jól áll ez a paróka!*-* Nagyon édes és a koordid is nagyon tetszik! :3

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Én még jó régen egy filmben hallottam ezt, és azóta beleégett a fejembe. Azt tudom hogy az olasz nők a lilát nevezik annak, de akkor is a zöld lesz az én sztereotípiám...
    Köszi lányok amúgy (bár inkább egy görögdinnye hasú bálnára hasonlítok)! A parókát meg eladom.. :)

    VálaszTörlés