2012. június 27., szerda

Szombati Outletezés

A múlt héten realizáltuk, hogy bizony kell egy nagy bőrönd. Nem csak nekem, amikor majd a gyerekekkel megyek, de Apának is szüksége lesz arra a bizonyos legnagyobb bőröndre. Ráadásul most, azaz múlt hét vasárnap. Így szombaton az utolsó közös program az volt, hogy elmentünk az Ikeába, majd a Premier Outletbe. Az Ikeában Boginak vettünk rózsaszín gumis lepedőt (jupíí), az outletben meg a következőket:
 Vizálló kabát, és nadrág a jövő heti csapatépítős vitorlázásra (úgy sajnáltam szegényt, milyen sanyarú a sorsa...), A bőrönd, Bogika Ikeás lepedői, majd én is kaptam egy rózsaszínű bolerót, Tomika kapott egy szuper vékony derekú csinos nadrágot, egy zoknit, Bogi zokni, és Anyának egy papucs, ami 50%-on nagyon jó vásár volt (amúgy minden 50-70 %-on volt, szóval nem panaszkodom most az Outletre. :)
Aztán este bontogatom a dolgokat, mit látok.... a Tomika nadrágja elölről:
 .....majd hátulról:
 hoppá:
 Telefonáltam gyorsan a boltba, azt ígérték, hogy vasárnap este beugranak a mágnessel, és leszedik, mivel én mondtam hogy én már nem tudok eljutni az Outletbe (egyedül, terhesen, BKV-val....), de sajnos nem jöttek, így még mindig várok, de most már telefonálok még egyszer, hogy szükség lenne a gatyára... :3 Így jártam. :P
 Azért a papucsomat még megmutatom, nagyon örültem neki, mert nagyon durván fel szokott dagadni a lábam, és akkor csak ez a papucs ment meg engem: <3
Ti jártatok már így, hogy benne maradt a csipogó? Mi rengeteg boltban voltunk, és sehol nem csipogott be ez a cukika... nem is értem. :(

3 megjegyzés:

  1. Nálunk is hagyták már rajta egy mustang üzletben... érdekesek, a lényeg hogy mi itthon fogóval levágtuk :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet véletlenül tettek rá kettőt, és az egyiket nem is "érvényesítették".
    Mindenesetre ez igazán... hmmmm... érdekes :Đ ilyet se hallottam még.

    VálaszTörlés
  3. A Sparban szerintem letudják nektek szedni. :)

    VálaszTörlés