2012. június 9., szombat

Szülinapi ajándékok 2/ Harrods shopping 2

Ma lefotóztam a kis lila virágomat, amit a szüleimtől kaptam születésnapomra:
Tegnap megjött a második, és egyben utolsó magyarországi Harrods rendelésem. Sajnos nagyon nehéz hónapunk lesz most, és előreláthatólag a költözés elszívja az összes megtakarításunkat, és csak később kapjuk azt vissza az új cégtől, ha már lesz kint bankszámlaszámunk. Így nem nagyon fért ez a vásárlás bele, de Boginak szüksége van nyári pólyára, és ezt már régóta tudtam, hogy meg kell venni, és kezdünk kifutni az időből. Szó ami szó megvettem a pólyákat, és hogy az egységes postaköltséget ne csak a pólyákra terheljem, így vettem magamnak születésnapomra két régóta áhított Chanel ecsetet is. Eredetileg egy ferde szemfestékeset és a 3-as pirosítót szerettem volna. Ferde ecset lett, de nem volt 3-as ecset. Így 2-eset vettem, amivel nagyon jól jártam szerintem.
 Kis bársony tasakokban vannak:
 A két ecset:
 A púderes iszonyatosan puha, ma sminkelek, és ki fogom próbálni mit tudnak ezek a lányok :)
 Két ecsetemet melléjük tettem, hogy lássam mekkorák, és teljesen jók. Be fognak férni a neszesszereimbe is... :)
 És akkor jöjjön a dilemmám: Négy pólyát vettem, de melyiket készítsem elő a szülőszobában, hogy Bogikát melyik pólyába tegyék először?? (CUPCAKE-ES, TÜNDÉRES, PÖTTYÖS, LEVELES)
 Kérlek segítsetek! :) Ez egy óriási probléma! :D
köszönöm~

8 megjegyzés:

  1. Szerintem leveles vagy tündéres!! :)
    És utólag is nagyon boldog születésnapot!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is mindenképp a tündéres a nyerő...:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a leveles tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. Tündéres:) Az olyan nyári este-hangulatú.

    VálaszTörlés
  5. Akkor a tündéres nyert, köszönöm! :)

    VálaszTörlés