2012. június 8., péntek

Szülinapi ajándékok

Gyorsan ezt még bepótlom, mindjárt megyünk a babakocsit megnézni/megvenni, de ez a poszt hátha belefér még... :)
Szóval 5-én jöttünk haza, és útközben beugrottunk a meglepetés tortámért, amiben 1 kg málna volt. Naggyon kellemes, lágy, finom volt.

A cukorkákat mind a Tomika ette meg... :)
Kaptam egy szép dobozt is, amit igazán csak este volt időm kibontani:
 Nem tudom írtam-e erről korábban. Minden estere ezt 2010 karácsonyán adta ki a Shiseido Maquillage 5. évfordulója alkalmából. Eredeti ára 12.600 yen volt, amit anno a beauty bloggerek nagyon nehezményeztek.
 Tiszta ideg voltam, hogy megkaptam Nanától, és még mindig nem hiszem el....


 Középen lehet összekevergetni a színeket:
 A kis kompakt púder és a hozzá tartozó pufi:
 Kanál a keveréshez, és egy ecset: (no meg rengeteg leírás, hogy mit hogyan hova mikor)
 A kis könyv:




 Ajándék táska is jár hozzá:
Délután még jött az Ibu, akitől kaptam két könyvet: (még az elején tartok, de tetszik)
Hétvégén két virágot is kaptam, ezt az anyósoméktól: (majd a kis lilát is lefotózom amit a szüleimtől kaptam)
Köszönöm szépen mindenkinek! <3

2 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot! ^^ Sajnos tegnap délután dolgoztam. :( Azért nem is tudtam felvenni a telefont. :(

    VálaszTörlés