2012. július 10., kedd

04.27-i koordi

Valami csoda folytán nem tudok új képeket beolvasni, pedig jó pár kedves megrendelőmnek tartozok képekkel.. :3 Kis pihenőt tartottam/tartok és találtam jó pár régebbi képet, amit nem posztoltam, így gondoltam pótlom kicsit. :)
04.27-én volt ez az ominózus Fogt Linda előadás, amit inkább nem fikáznék, bár utána nagyon blogolhatnékom volt, de mások sokkal szebben, finomabban írtak róla, így az elég is. :) Kedves volt a lány, de iszonyú felkészületlen, és most állok le. :)
Helyette jöjjön a koordi, amit felvettem:
 Igaz a Milk ruhában nincsen lila szín, de szerintem lilával nagyon jó lett végül az egész. :)
 Akkor még volt türelmem a fánk készítéséhez, és ott volt a széééééép szőke alsó hajam... már sajnos full barnában nyomom szülés utáni praktikussági okok miatt. :(
 Csupa giccs az old school lolitához.. hááááát.... ez vagyok én. :)
 Kardigánt is vettem fel, nem volt meleg úgy rémlik. :)
 Tomikával is próbáltunk pózolni. :)
És azt hiszem itt teljesítettem hogy ne legyen egy márkából háromnál több rajtam....ugye? :o majdnem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése