2012. július 13., péntek

Akkor ez most gáz?

Valamelyik nap beszélgetünk skype-on Apával, a tv-n valamelyik bulvár műsor ment, és véletlenül odanéztem. Mit látok: Valaki tol egy ugyanolyan babakocsit mint a miénk, és Valakinek a babakocsiján ugyanolyan Aden&Anais kendő van, mint amilyen nekünk van. Na jó, nem teljesen, más a szín, a minta, de rögtön felismertem. Aztán nézem ki ez! Ráadásul este mit tologatja a babakocsit, és miért van benne a tv-ben? Túl sok kérdés?
Persze ki másról szólt volna a hír, mint B.W-ről, és az Ő kis gyermeke ment piknikezni este a városba... nem is ez a lényeg, hanem maga a tény. Ki vagyok én? Egy sznob picsa, aki sztárokat utánoz? Álljon meg a menet, Én vettem hamarabb ezeket!! Ti vegyetek mást! Ez az ötlet az enyém! Na, meggyőző voltam? Ami jó, az jó.
A képek:

 Az Ő kendőjük, igaz ez bambuszos kiadás, meg biztos bele van hímezve a neve, hogy még drágább legyen...
 A mi kendőnk, ami "csak" a klasszikus vonal, és még az sincs bele hímezve hogy Bogika, de szerintem szebb is, bibibí:
Az Ő babakocsijuk, de ez biztos valami speckó kiadás:
 A mi babakocsink, igaz ez a szín már "lejárt", és mi is használtan vettük, de imádom:


Baj hogy idegesít kicsit hogy ugyanolyan cuccuk van? :/

1 megjegyzés: