2012. július 30., hétfő

Innocent World SALE

Úgy hozta a sors, hogy Mbokon egy nyavalyás szoknya sem felelt meg az elképzeléseimnek, se a MILK ruhák, ami meg igen, az drágább volt a kelleténél. Szülés után egy nagyobb SALE posztot teszek fel, átvariálom kicsit a gardróbomat, és mivel belefogtam egy Japonicás rendelésbe (ahol most nyár végéig 50%-os a shopping service fee), így valahogy arra jutottam hogy rendelek velük egy IW szoknyát....
Már eléggé le van rabolva a kiárusítás miatt az online bolt, de szerencsére ami nekem kell, az még volt. Már korábban kinéztem a Suture clothing-nál egy pamut pöttyös szoknyát. Ez szerintem nagyon Gigis, viszont féltem hogy nagyon gyűrődik. Ezek után találtam rá az IW-nél erre a szoknyára, és most hogy le van értékelve 50%-kal, már sokkal barátságosabban is néz rám. :) Ez műszálas, így nem fog gyűrődni, és a MILK ruhámmal sincsen semmi bajom, pedig az még felül is műszálas, és volt rajtam blúz nélkül is!
A Suture szoknyája:
 Az IW szoknya:
 Amit még rendeltem, már nagyon hiányzott, és szerintem még belefér az anya-lolita képbe:
 30%-on voltak leértékelve:
A szoknya 73 cm-s derékig jó, amit nem fogok rögtön felvenni szülés után, de anno Nekohime magasított derekú Baby szoknyája is 73-s derékig volt jó, és egyszer felpróbáltam amikor már fogytam, és egészen jól tartott, meg kényelmes is volt. Szóval nagyon bizakodó vagyok. Az egész ruha csomag amit most vettem sokkal egyszerűbb, finomabb, de megtartottam az örök kedvencet, a rózsaszínt, és a színes dolgaim közül is megtartok dolgokat, a Milky Planet is marad, de összességében a gardróbom alapjaiban finomodni fog, amíg az én szín imádatom engedi. Nehéz dolog őrültnek és anyának lenni egyszerre... :)

5 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a szoknya, jót választottál szerintem. Csinos és kényelmes, ráadásul könnyen koordinálható. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos minden! <3

    (Ha raksz fel sale-t egl-re, belinkeled majd? A mai napig bánom, hogy lemaradtam a rózsaszín blúzról, amit eladtál, mert későn láttam meg, hogy árultad.)

    VálaszTörlés
  3. Már most tudom kb. mit fogok eladni, úgyhogy le tudom írni emailben. :)
    Haruhi: Remélem kénylemes lesz, de ahhoz még fogynom kell majd... :)

    VálaszTörlés
  4. Ha nem gond, akkor az nagyon jó lenne :D

    VálaszTörlés
  5. Gigi, a sales-es posztod engem is érdekelne! Kérlek írd meg nekem is^^

    VálaszTörlés