2012. július 29., vasárnap

Nyári lolita shopping

Már nagyon gatya vagyok. Lassan 3 hete már, hogy nyitva a méhszájam, iszonyatos fájdalmaim vannak, durva rosszullét hullámok, hányinger és a többi fincsi dolog ami csak jöhet, de még mindig egyben vagyunk. Tegnap már annyira elegem volt, hogy eldöntöttem szülési ajándékcsomagot készítek magamnak.
Az elsődleges ok egy Wishlistes cipő volt, ami az eredeti ár feléért van fent Mbokon, igaz, használt, vannak rajta tipikus fekete karcok, és a sarka is kopott, de a sarkát meg lehet csináltatni, és ami meggyőzött, az az, hogy a talpbetéten az ezüst Angelic Pretty felirat nincsen lekopva, és nekem volt amelyik felirat 1 hordás után lekopott. Úgyhogy bizakodó vagyok. Ezen kívül ez a szín újonnan kb. beszerezhetetlen online. :(
Remélem megnyerem:



Egy fekete masnit is licitálok, ami lapos, és oldalt helyezkedik el. Idei téli/tavaszi darab, van rá esély hogy felül licitálnak. :( (AatP, 108P917, ローズフリルグログランカチューシャ )


A harmadik licitem egy rózsaszínű blúz. Terhességem előtt egy Angelic Pretty blúzom volt, amibe féltem hogy nem fogyok vissza, illetve túl habos babosnak találtam (és vannak ilyen félelmeim, hogy két gyerek mellett mi az amit bevállalhatok..), így bepróbálkoztam egy Baby rózsaszín blúzzal. Ez egy 2010-es darab, szerintem kicsit visszafogottabb...




Remélem ez a fajta rózsaszín is illik majd a loli cuccaimhoz... :3
A negyedik "ajándékot" már biztosan megnyertem, Buy it Now ára 200 yennel volt több mint a kikiáltási, és bár a Jen árfolyam iszonyatosan magas, de ha minden rendben lesz vele, akkor szerintem megéri az árát. Ez egy 2006-os blúz, amivel ellentmondok saját magamnak, mert én általában félek a 2-3 évnél régebbi ruháktól, de az ára miatt kockáztatok.

 Mbokos képe:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése