2012. július 20., péntek

Otthon

Igen. Tegnap végre valahára írásban is ki lett mondva, hogy a képen az a zöld pöcök azt jelenti, hogy a kis családunké augusztus elsejétől az albérlet.
Ennek örömére este elsétált Apa a házhoz, a környék nyugodt, van a ház mögött egy kis játszótér, kisbolt 7 perc séta, de ezen kívül az online rendelés szuperül működik Angliában. Erre az egy hónapra már minden kis megtakarításunk ráment, és idegileg sem volt egyszerű, de ma már kap fizetést is, és a kauciót abból ki tudja fizetni, és egy hónap múlva már a sebeinket is kezdhetjük begyógyítani az itthoni bankszámlánkon.
Addig is rengeteg a kiadás, szülés, őssejt levétel, itthoni albérlet, csak hogy a finomabbakat említsem. Az esti vihar iszonyatosan megkínzott, a gyerek nyomja ki magát ezerrel, én csak jajgatok. :P
Ma annyi járóképességem volt eddig, hogy elvittem Tomit a bölcsibe, de se a csarnokig se a costáig nem volt energiám elmenni, pedig vágyom gyümölcsre is, friss péksütire is és kávéra is... :3 Ez van, azért itthon majd összerakok valamit. Most még nem, mert ülni is fáj, nemhogy a konyhában tenni venni, de ez van. Túl kell élni. Az, hogy most már van helyünk Watfordban (Ari nem tudok kommentelni... ) egy akkora biztonság érzet, hogy sokkal pozitívabban nézek én is a jövőbe, bár múlt hét szombaton féltem először a szüléstől, de bízom benne hogy az is sikeres lesz, így vagy úgy. :)

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon szép az új otthonotok!

    Neked pedig kitartást~<3

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, gyönyörű ez a ház! Még tarts ki egy kicsit, és utána minden rendben lesz (és ebben a gyönyörűségben lakhatsz majd :))!

    VálaszTörlés
  3. Gratula az albérlethez! :)
    Bogikához pedig kitartás, nemsokára eléritek az oroszlánt :)
    Ha kell kávé szólj, és elszirupozom én neked :Đ

    VálaszTörlés
  4. Ahh. Az tok jo hely, kivul van a nyuzsgesbol de meg kozel van Londonhoz. Nagyon orulok, hogy megvan a hazatok...nekem nemsokara koltoznom kell, ugyhogy nagy dillemmaban vagyok, mert nem tudom London melyik reszere akarok koltozni es ugy is csak egy evig laknek ott, mert utana megyek Skociaba.
    Kitartast Bogikahoz, gondolj arra hogy a Harrods plaza a legszebb hely a vilagon, ahol penzt lehet kolteni. Es tenyleg. :) Alig varom, hogy gyere.

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük lányok! :)
    Sugi: azért még egy kis idő, hogy minden rendben legyen, de remélem lesz olyan is :)
    Mercyy: Már benne vagyunk, jupííí!
    Ariii: Igen, szerintem is szerencsés hely, a vonatállomás 8 perc séta. Mit csinálsz Skóciában? A Harrodsra kíváncsi vagyok, meg úgy Londonra mindenestül, meg a vidékre is! :) Nagyon remélem hogy fogunk találkozni! :)

    VálaszTörlés