2012. augusztus 6., hétfő

Helyzetjelentés

Mostanában olyan fosul voltam, direkt kerültem a "hogy érzi magát a kismama" bejegyzéseket, viszont most jöttem orvostól, szóval gyorsan leírom mi van. A baba 2 napja alig mozog. Naponta 10-nél kevesebbszer érzem őt. Emiatt nem egy hét múlva megyek vissza, hanem csütörtökön. Hányingerem van, szájzsibbadásom van, szarul vagyok, fájásaim péntek óta még annyira sem rendszeresek mint előtte. 1-én már majdnem megszültem, de 1,5 órányi 3 perces fájások után abbamaradtak a dolgok, azóta meg csak rosszabb a helyzet rendszeresség terén. Ha szarul vagyok nagyon hirtelen vagyok nagyon rosszul, ha jobban, akkor meg csak vergődöm. Állítólag nem iszok elég vizet, pedig állandóan figyelek erre, a baba feje iszonyatosan lent van, de még nem gyűlt össze az a hormon, amitől valóban megindulna az egész. Félek hogy nagyon gyorsan leszek nagyon rosszul, és nagyon kevés időm lesz bármilyen lépést tenni, telefonálni. Nem szabad a telefonomat magamtól távol tartanom, hogy azonnal tudjak segítséget kérni.
Rohadt nyomasztó ez az egész, és nagyon nehéz ezt Apa nélkül átélni. :(
Ezzel be is fejezem az önsajnálgatást! Éljenek a loli cuccok, amiket megnyertem itt meg ott! :D

4 megjegyzés: