2012. augusztus 7., kedd

Next shopping

Apa beköltözött a házba. Curry szag és pár reklám anyag fogadta, köztük egy iszonyatosan vastag Next katalógus doboz. Igen. Egy iszonyat vastag és nehéz doboz. Adnak a postai megjelenésre is. :) Mivel haza kellett hoznia a nagy bőröndöt, és üres volt, így elhozta nekem a csomagot is. A dobozt magát úgy lehetett eltépni, hogy egy mappát lehetett belőle csinálni, amibe a két vastag könyvet lehet tartani. A vastagabb könyv a divat részleg, a vékonyabb könyv a háztartási, lakberendezési részleg katalógusa. Miután jól lefikázta hogy "minek ez" konkrétan egész hétvégén ezt bújtuk felváltva. Ábrándoztunk az új otthonunk berendezéséről, én a gyerek szobáról, hogy hogyan hozzam ki a legjobbat abból a kis helyből, Apa a konyhai és fürdőszobai részekről, egyszerűen jó volt na. :)
A divat könyv női részlegén gyorsan átsuhantam, nem voltak elöl gombolós felsők, egy szívecskés sima felsőt vettem, ami talán casual lolihoz jó lesz, és egy eszeveszett jó pizsamát, amiben lehet szoptatni is, és jó meleg is.
 Anya pizsi:
 Tomika őszi cuccai:
 Ezt "hetes villamos" pólónak hívja. Igazából pár napja minden jármű hetes villamos....valamiért.

 Bogika cuccai:


A lakberendezési részlegen is voltak rendeléseim, amiket Apa fog végrehajtani. Most a szíves dolgok menők Angliában, már a M&S webshopjában is láttam, szóval ez most a divat, és ez nekem jóóóóó :D
 Egy mély nagy tányért kértem, és mellé négy kis mély tányért, többet nem mertem, nehogy szívecske mérgezés legyen otthon. :)
 A Molly és Mia babaszoba igazi lolita baba paradicsom, ebből is csak párat kérvényeztem, de falmatricát és a 3 kép szettet mindenképpen:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése