2012. augusztus 4., szombat

Shibuya 109 net shop

A Japonicás rendelésem elég "basic"-re sikeredett. Egyszínű blúzok, masnik, zoknik, a rózsaszín teaparty, a pöttyös szoknya. Összességében olyan érzésem van, mintha most kezdenék gardróbot építeni. Szerettem volna valami kis extrát becsempészi a kis ajándék csomagomba, meg amúgy is gatya vagyok, szóval megnézegettem, hogy a Japonica honnan tud még rendelni. Amikor megláttam a Shibuya 109 linkjét, azonnal felcsillant a szemem, de még várnom kellett 1 napot, hogy nézelődjek, mert aznap iszonyú fájásaim voltak, és semmire nem volt energiám, csak szenvedtem, és néztem hogy beáll-e a szabályos 3 perc...
Másnap viszont egészen jól tudtam ülni, még vasaltam is, mást nem is csináltam, csak a 109-ben nézelődtem. Meg néha fájtam, de az lópikula volt az előző naphoz képest. Szó ami szó vettem 3 cukiságot:
Ez a bari táska nem nagyobb az AP és a Baby állatos táskáinál, valószínűleg egy mobilnak van hely a testében, de nem is azért vettem, hogy ezt a funkcióját igénybe vegyem. Ez lesz az első Liz Lisa termékem, és szerintem hihetetlenül cuki.


 Sokáig kutattam, míg találtam megfelelő méretű és anyagú (pamut) Liz Lisa felsőt, és nagyon tetszik. Természetesen ezek mind a leértékelt dolgok között szerepeltek, szóval soha jobbkor. :)
 A Rose fan fan márkát nem ismertem, de egy ilyen laza, vékonyabb sapira mindig is vágytam. Sajnos a rózsaszín elfogyott egyik napról a másikra, de leértékeléskor ez megesik. A sárga is nagyon jól koordinálható  még az emberi cuccaimmal is... :)
Ezzel a 3 termékkel zártam a Japonica rendelést. Az 50%-os shopping fee akciójuk amúgy augusztus végéig tart, ráadásul rengeteg online shopban van leértékelés, úgyhogy ajánlom a vállalkozó szelleműeknek mindenképpen! Aztán majd meglátjuk mi jön meg... :D

1 megjegyzés:

  1. Nagyon arik! Főleg az a bárány, a sok kis szívecskével <3

    (Amúgy kék OTK zokni nem tervezel eladni? :D)
    (És adok még egy esélyt mbok-nak, most hétfőig totál görcsben ülök, és frissítgetek, hogy vajon megnyerem-e...)

    VálaszTörlés