2012. szeptember 26., szerda

Kaja, de főleg kávé

Ma jön meg a Superdry csomagom elvileg. Ez lesz az első hivatalos csomagom itt, úgyhogy posztot érdemel. Addig meg vasalnom kéne, Bogika pihen, Tomika játszik, szóval írok egy posztot még. :)
Írtam már korábban (vagy nem?) hogy a tesco-ból lehet starbucks kávét rendelni. Most megmutatom milyeneket:
 Hála az égnek találtam az ízlésemnek megfelelő tejfölt is, és van Pick paprikás kolbász, ami jobb minőségű, mint amit otthon kapni. Nem tudom hogy miért, de ez olyan mint amilyen régebben volt... Azt vettem még észre, hogy nagyon megy itt ez az Angol termékesdi. Anno még Luxembourgban láttam ezt, ugyanakkor Magyarországon hiába írják rá hogy magyar termék, ha drágább, akkor a magyarok nem veszik meg. Itt is drágább pl. ez a paradicsom, és majd kipróbálom az olcsóbb nem angolt is, de kíváncsi voltam ez milyen. Paradicsom illata van, és ízre egy átlagos koktél paradicsom. Nem rossz.
 A mai kávémnak nagyon jó teteje van,  hogy lásd mennyi van még. Kár hogy én iszonyat gyorsan iszom a kávét.... :P

2 megjegyzés:

  1. Gábor is mindig ezt az üveges starbucks kávét issza Amerikában :) Ráadásul a sima tej mellett van a hűtőben, úgyhogy mindig elcsábul :)

    VálaszTörlés
  2. :) Igen, a tesco "polcain" is a tejek mellett vannak. :)

    VálaszTörlés