2012. szeptember 7., péntek

Két hét

Már csak két hét, és még annyi dolgom van. Tudom hogy nem fogok mindent eladni, megcsinálni, elintézni, folyamatosan listát írok, hogy mi van még hátra, és mit intéztem el, de ez a lista valahogy csak szaporodik.
Szerencsére vannak segítőim, akik nélkül nem menne az élet, főleg az esték, és a délutánok. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki így vagy úgy de jön, és segít. Ez egy igazán kemény időszak, ráadásul az elválást is egyre jobban érzem, és nagyon fogtok hiányozni. Sajnálom hogy nem tudok olyan búcsú összejövetelt szervezni, amit szerettem volna, pedig még papír tányérjaim is vannak, meg villák, de egyszerűen ez már nem fér bele. A Gólemes lolitás eseményre próbálok eljutni 15-én, remélem ott tudok sok lolival találkozni még utoljára, vagyis egy időre utoljára. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nemrég kezdtem olvasni a blogodat és nagyon tetszik. A régebbi bejegyzések között láttam, hogy te is vettél sütibabákat. Gyűjtő vagyok és érdeklődnék, hogy előfordulhat-e, hogy eladod őket? Szívesen megvenném őket, árban pedig megegyezhetnénk. Előre is köszönöm válaszod.
    Emailem: neko_nelli@yahoo.com
    Koneko

    VálaszTörlés