2012. szeptember 25., kedd

Pár érdekesség

A gyümölcslevekre ráírják hogy miből készült. Például ha koncentrátumból, akkor azt is ráírják. Úgy látom hogy a termékeken valós dolgokat szerepeltetnek inkább, nem a túlcsicsázott reklám szarokat nyomatják, aminek fele sem igaz, vagy csak félig....
A Tesco online-on lehet starbucks frappuchinokat venni. Vaníliásat és csokisat is. Igen, reggel én starbucks-t iszok..
Tegnap este összekattintottuk a bevásárló listát, és ma este 19-20 között hozzák ki. Ez a bevásárlás.
Most süt a nap, csiripelnek a madarak, néha berohangál egy mókus a kertbe, de egy óra alatt itt bármikor lehet borzalmas záporos idő, mint tegnap.
Az instant kávém márkája Kenco. Valahogy ez vicces. :)
Nagyon párás a levegő, a lakásban is, lassan száradnak a ruhák, és az emeleten párásodnak az ablakok.
Itt minden sajt cheddar. Utálom a cheddart. :(
Bogika ma este 10:20-tól 4:15-ig aludt. Én is.
Itt minden van Mickey egér formában. Keksz is és tortellini is, minden. Így Tomival szuper az ebédeltetés.
A dinó formájú husi finomabb mint otthon.
A szürke mókusoknak szimpatikus Tomi. :)
Nemsokára beérnek a lolita szoknyáim.
Tegnap óta Oppa Gangman style-t hallgat az egész család. :)

3 megjegyzés:

  1. .tenyleg tipikusan angol :) nalunk is vannak mokusok a kertben, lassan szaradnak a ruhak, parasodik az ablak es cheddar ezer nevvel :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, a ruhák, ahamm!
    A mókusoknak vegyetek makadámdiót, az elég nagy, hogy Tomi bátran megfoghassa, és odaadhassa - ki fogják venni a kezéből egy idő után. Én imádtam mókust etetni!!
    És várj, ameddig felfedezed a kekszeket. A McVities gyömbérese egyszerűen ISTENI...
    A sajtra nincs megoldás, én is rühelltem. :S
    Úgy örülök nektek, hogy jól vagytok!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Azóta találtam a marks&spencer-ben egy fajta sajtot, ami még nem trappista, de már finom! :)

    VálaszTörlés