2012. szeptember 27., csütörtök

Superdry csomag

Tegnap délután meg is jött a Superdry csomag. Mivel nagyon gyorsan bontottam és nem csináltam jó képeket, így megmutatom mit vettem:
 Mivel majdnem az összes kabátomat otthon hagytam, kvázi nem volt kabátom. (csak a loli kabátom jött velem meg egy lila szövetkabát) Így amikor vasárnap beállt az állandó eső jót anyáztam. :) Hétfőn végül megrendeltük a Superdry-tól a kabátot, és szerdán meg is jött. Szuper száraz :D
 Sajnos kapucniban alszom, mint amikor terhes voltam és nem volt jó a vérkeringésem és fázott a fejem, na most az ablak nem jó záródása miatt jön a fejemre a hideg, és igen, csak egy kapucnis pulcsit hoztam magammal...
Minden szoptató kismama legjobb barátja szerintem. Ezzel együtt már van négy normális elöl gombolós felsőm, ami utcán is vállalható...
 A superdry egy fiatal, 2003-as, amerikai és japán ihletésű angol márka. Otthon a Van Graafban lelhető meg pár darab a férfi részlegen. Szerencsémre otthon a férfi S-es is jó volt rám, és leértékeléskor is mindig maradt ez a méret... :D
 A legjobb kis apróság: A hüvelykujjas kabátujj. :)
 Itt még nem láttam hogy 3 sor cipzárja van a kabátnak:
 3!
 A kapucnis pulcsi is szuper, és vastag:

Elhatároztam hogy ha a gyerekek engedik, akkor lolita koordikat is teszek fel, de majd meglátjuk mi lesz belőle... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése