2012. október 7., vasárnap

10.06. Első családi kirándulás Londonban

Reggel a vonatállomáson:

Már a városban ez egy kalapos kirakata, egy papírfecnire rá volt írva hogy ne fotózd a kirakatot. Csak azért is lefotóztuk. :( Nagyon szép kis kalapok.
 Harrods előtt:

Ez egy kávézó/cukrászda kirakata a Harrods-szal szemben:
 Nem ettünk semmilyen édességet, mert otthon várt bennünket a fánk halom, de azért megnéztem ezeket a remekműveket:
Egy Galvin nevű helyen ettünk alul a G szinten. Ez Apa halas étele:
 Az eddigi legfinomabb decaff lattém, és a zöldséges valamilyen raviolink:
 Nem vásárolgattunk sokat, a konyhai részlegen ezt a sütiszúrót vettem, már régen akartam ilyet, de csak most találtam olyat, aminek ilyen biztonsági tokja van, és ráadásul szívecskés is. Pont ezen a héten volt 10%-os kedvezményes hétvége, szóval még jól is jártam. :)
A Beauty Hall-ban meglátogattam a Dolce&Gabbana pultot, nagyon szép dolgaik vannak:

 Egy pufi kecske szőr ecsetet és egy gyönyörű ezüstös lilás rúzst vettem:

 A rúzs gyönyörű: 95 Romance a neve, és simán felkenhetem akkor is ha gyerekekkel vagyok, és sportosan felöltözve. Nem hivalkodó, de egészséges fényt ad az arcomnak. :)
 Az állaga kicsit zsírosabb hatású mint a Chanel vagy a MAC rúzsoknak, mégsem ragad mint a tartós szájfények többsége.

2 megjegyzés: